Μια ημέρα μετά τα εγκαίνια της έκθεσης «Ανθη.Μόνο» του Απόστολου Γιαγιάννου Από την Aλίκη Δανάλη
Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων

  Δίπλα στην Τέχνη
Τρίτη 24 Απριλίου, ένα απόγευμα που θα περίμενε κανείς να έχει την ανοιξιάτικη μυρωδιά και το ελαφρύ αεράκι της εποχής, ώστε κατά τις 8 το απογευματάκι να ανηφορίσει ή κατηφορίσει , ανάλογα την οδική κατεύθυνση, προς την Titanium Yiayiannos Gallery, για να παρευρεθεί στα εγκαίνια ακόμη μιας πολύ αξιόλογης έκθεσης έργων τέχνης.

Για να είμαστε ειλικρινείς, όλοι εμείς στο House of Wine, όταν στείλαμε τα κόκκινα κρασιά του κτήματος Σιγάλα (Σαντορίνη) στην έκθεση, σκεφτόμασταν πώς ίσως η επιλογή μας ήταν λάθος , αφού όλοι λίγο ώς πολύ το κόκκινο κρασί το έχουμε συνδυάσει περισσότερο με χειμώνα, τζακάκι και καλή πάντα παρέα, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο κόκκινο κρασί, έντονο ερυθρό, με αισθητή μεταλλικότητα και πικάντικο τελείωμα όπως είναι το Μαυροτράγανο Σιγάλα. .

Ελα όμως, που αφ’ενός ο καιρός ήταν με το μέρος μας, αφού το απογευματάκι ήταν μουντό, σχεδόν βροχερό, με ψυχρούλα ασυνήθιστη για την εποχή, αφ’ετέρου δε το έντονο ερυθρό του Σιγάλα, έδενε απόλυτα με τις  επίσης έντονες χρωματικές πινελιές και συναισθήματα που ο Απόστολος Γιαγγιάνος είχε αποτυπώσει, με τον μοναδικό του τρόπο στον καμβά.

Ας το πούμε τύχη, ή όπως μας βολεύει. Οπως όμως και να το πούμε, η αλήθεια είναι ότι ο Απόστολος Γιαγιάννος, όπως ο ίδιος λέει, «λόγω μιας ασυγχώρητης ιδεοληψίας περιφρονούσε το θέμα των εικαστικών ανθέων», παρα ταύτα το στιλπνό ερυθρό της παπαρούνας τον παρακίνησε να δημιουργήσει αυτή την εικαστική εργασία , που ομολογουμένως έφερε την άνοιξη στην ψυχή μας, με έργα που είναι απαλλαγμένα απο γλυκασμούς και επιτηδευμένες ωραιοποιήσεις. .

Ετσι και το Μαυροτράγανο Σιγάλα, απλό αλλά έντονα ερυθρό , απέδειξε πώς το κόκκινο κρασί μπορεί να μας συνοδεύει όλες τις εποχές, ανεξαρτήτως ιδεοληψιών, αρκεί η απόλαυση να μας αφήνει μια γλυκιά επίγευση , όπως οι μυρωδιές της άνοιξης στις γειτονιές του κόσμου.

Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από τα εγκαίνια της έκθεση παρακάτω.

1 .


2 .


3 .


4 .


5