Ετήσια έρευνα για την On-Line αγορά στην Ελλάδα
80% αύξηση το 2011

Δημοσιεύτηκε η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την συνολική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου (B-C) επιχειρήσεων προς καταναλωτές στην Ελλάδα και της συμπεριφοράς των Ελλήνων on-line καταναλωτών.

Η έρευνα αυτή διεξήχθη το Σεπτέμβριο-Οκτώβριο του 2010 σε δείγμα 1106 online καταναλωτών. Ήταν πολύ θετική για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας, και κατέδειξε τις προοπτικές του, αλλά και τα εγγενή προβλήματα που παρουσιάζουν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Γενικά ο τυπικός Έλληνας on-line καταναλωτής είναι «βαρύς» χρήστης του Internet αφού το 37% το χρησιμοποιεί πάνω από 30 ώρες την εβδομάδα. Πέρα από τους γνωστούς λόγους χρίσης του Internet (e-mail, αναζήτηση ειδήσεων κλπ) αρχίζουν και αναδεικνύονται και άλλες ενδιαφέρουσες χρήσεις για τους on-line καταναλωτές που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως facebook (42%), ανάρτηση / ανάγνωση blogs (31%), chat / instant messaging (21%), συμμετοχή σε On-line συζητήσεις / forums (23%).

Όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο οι συνολικές αγορές των Ελλήνων on-line καταναλωτών θα κυμανθούν υπό προϋποθέσεις το 2011 στα 1,5 δισ. ευρώ (αύξηση που ξε