Ελληνικά κρασιά στην "πόρτα" των Ευρωπαίων Οινόφιλων!

Ελληνικά κρασιά στην "πόρτα" των Ευρωπαίων Οινόφιλων! Εδώ και λίγες μέρες το House of Wine παραδίδει κρασιά στο εξωτερικό!

Είναι μια σημαντική κίνηση για το House of Wine, με εξαιρετικές προοπτικές. Αλλά πιστεύουμε ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για την προώθηση του Ελληνικού κρασιού στο εξωτερικό, μια κίνιση που έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο από αυτόν που κανείς φαντάζεται!

Γιατί είναι η πρώτη φορά που οργανωμένα και μαζικά ΟΛΑ σχεδόν τα ελληνικά κρασιά μπορούν να φτάσουν κατ' ευθείαν στην πόρτα του ευρωπαίου καταναλωτή!

Καταλαβαίνουμε ότι οι ερωτήσεις και οι απορίες είναι πολλές. Γι' αυτό και προσπαθήσαμε να απαντήσουμε οργανωμένα, με τη μέθοδο ερωτήσεων (Ε) και απαντήσεων (Α)

Ε. Γιατί δεν παραδίδατε μέχρι σήμερα στο εξωτερικό;

Α. Παραδίδαμε, αλλά σε πολύ περιορισμένες ποσότητες. Οι λόγοι πολλοί:

Ο πρώτος λόγος είναι οι τιμές των μεταφορικών των courier, και ο δεύτερος η σωστή οργάνωση.

Όσον αφορά στις τιμές των μεταφορικών, αυτές από την Ελλάδα προς μια χώρα της ΕΕ είναι διπλάσιες και τριπλάσιες από τις τιμές courier από την ίδια χώρα προς την Ελλάδα! Αν αναρωτιέστε γιατί, δεν έχουμε σαφή απάντηση, αλλά αυτό ίσχυε για όλους. Έτσι τα μεταφορικά έκαναν τις παραδόσεις κρασιών ασύμφορες για τον ξένο καταναλωτή

Για την οργάνωση, θα αναφέρουμε θέματα τελωνείων, θέματα συσκευασίας και ασφαλούς μεταφοράς, ασφαλίστρων, αλλά και θέματα που αφορούν την αξιοπιστία και τις δεσμεύσεις των εταιρειών courier προς τους πελάτες μας του εξωτερικού. Είναι τελείως διαφορετικό η περιστασιακή αποστολή κάποιων φιαλών από την οργανωμένη, συστηματική τροφοδοσία αγορών του εξωτερικού.

Όλα αυτά λύθηκαν μετά από πολύμηνες έρευνες, συζητήσεις και διαπραγματεύσεις. Τώρα λοιπόν μια νέα αγορά ανοίγεται για το House of Wine αλλά και για το ελληνικό κρασί γενικότερα.

Ε. Σήμερα πολλά ελληνικά κρασιά εξάγονται στο εξωτερικό. Τι παραπάνω προσφέρει το House of Wine;

Α. Πολλά! Αλλά ας τα εξετάσουμε από την αρχή:
Πράγματι, οι ελληνικές εξαγωγές κρασιών στο εξωτερικό έχουν αυξηθεί, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο. Αλλά είναι λίγες οι ελληνικές ετικέτες που βρίσκουν το δρόμο τους μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Οι λόγοι πολλοί:

1. Οι εξαγωγές αφορούν κυρίως σε μεγάλους παραγωγούς, και επιλεγμένες ετικέτες.
2. Οι ξένοι εισαγωγείς ελληνικών κρασιών "τοποθετούν"¨τα ελληνικά κρασιά κυρίως σε εστιατόρια, και σε κάποιες κάβες μεγάλων πόλεων. Έτσι όμως ουσιαστικά αποκλείονται οι καταναλωτές επαρχίας, αλλά και ο τεράστιος αριθμός καταναλωτών και ελλήνων του εξωτερικού που αναζητά ποικιλία.

Το House of Wine καταργεί τα προβλήματα αυτά: Ο ξένος καταναλωτής ή ο έλληνας του εξωτερικού έχουν διαθέσιμη την ίδια τεράστια ποικιλία που το House of Wine προσφέρει και στον έλληνα του εσωτερικού: 700+ ελληνικές ετικέτες για να διαλέξει. Μπορεί να βρει τα κρασιά και των πιό μικρών παραγωγών, και -το κυριότερο- δεν χρειάζεται να τα αναζητήσει, παρά μόνο στο site του Ηouse of Wine, και με ένα κλικ να βρεθούν μετά τρεις ημέρες στην πόρτα του! Όπου και αν βρίσκεται: Στο Λονδίνο, στη Ρώμη, αλλά και στο μικρό χωριουδάκι της Σκωτίας είτε σε κάποιο χωριό της Σικελίας, έχει ακριβώς την ίδια εξυπηρέτηση, αλλά και την πληρέστατη πληροφόρηση που δίνει το House of Wine. Για κάθε κρασί που διακινεί!

Μια άλλη κατηγορία υποψηφίων πελατών είναι ο μεγάλος αριθμός των ξένων τουριστών που επισκέπτεται ελληνικά οινοποιεία. Είναι πολλές οι περιπτώσεις που αναζητούν τρόπους να αγοράσουν τα κρασιά που τους άρεσαν στη χώρα τους, είτε να τα φέρουν από την Ελλάδα... αλλά τα περισσότερα είτε δεν υπάρχουν στη χώρα τους, είτε υπάρχουν σε συγκεκριμμένα απομακρυσμένα σημεία, που είναι δύσκολο για κάποιον να τα βρεί. Το House of Wine λύνει το πρόβλημα και σε αυτή την κατηγορία, αλλά και στους οινοποιούς που μπορούν απλά να αναφερθούν στο House of Wine!

Ε. Οι τιμές των μεταφορικών στο εξωτερικό με courier είναι ακόμα ασύμφορες;

Α. Oχι πιά για τους πελάτες του House of Wine! Οι τιμές των μεταφορικών είναι τώρα εξαιρετικά προσιτές. Το House of Wine έχει πια ειδική συμφωνία με την UPS, λόγω προβλεπομένου όγκου μεταφορών. Αλλά επιπλέον, για παραγγελίες πάνω από ένα ποσό, τα μεταφορικά επιδοτούνται από το House of Wine, ακριβώς όπως γίνεται σήμερα για τα μεταφορικά εκτός περιοχής Αθηνών...

Ε. Υπάρχει κάποιο επιπλέον όφελος για τον παραγωγό;

Α. Ασφαλώς! Σε σχέση με τις εξαγωγές, οι τιμές του παραγωγού είναι πολύ υψηλότερες. Ουσιαστικά συμφέρει τον παραγωγό να διαθέτει τα κρασιά του στο εξωτερικό μέσω του Ηouse of Wine παρά μέσω εισαγωγέα στην κάθε χώρα, προς τον οποίο οι εκπτώσεις του παραγωγού φθάνουν σε εξαιρετικά μεγάλα ύψη... Αλλά και πέρα από αυτό, οι μικρότεροι παραγωγοί θα βρουν το "δρόμο" τους στις αγορές του εξωτερικού, χωρίς δύσκολες, χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες, θα κάνουν γνωστά τα κρασιά τους

Ε. Ποιό το όφελος για το Ελληνικό κρασί;

Α. Το ελληνικό κρασί μπορεί να φτάσει πιά ουσιαστικά παντού! Να γίνει γνωστό στον μεγαλύτερο αλλά και μικρότερο ευρωπαίο καταναλωτή... τι καλύτερη διαφήμιση!... Και χωρίς να εξαρτάται από τις "διαθέσεις" εστιατορίων, τα συμφέροντα εισαγωγέων κλπ.

Ε. Και η εστίαση, τα εστιατόρια του εξωτερικού; Έχουν να ωφεληθούν αυτά;

Α. Βεβαίως... Ήδη το House of Wine τροφοδοτεί κάποια από τα κορυφαία εστιατόρια της Ευρώπης. Τώρα θα μπορεί όποιο εστιατόριο επιθυμεί να προσφέρει οποιοδήποτε ελληνικό κρασί στην πελατεία του, και να μην περιορίζεται στα κρασιά που εισάγονται στη χώρα του. Επίσης, δεν χρειάζεται να έχει επαφές με πολλούς εισαγωγείς ελληνικών κρασιών: Το House of Wineτου προσφέρει από ένα σημείο όλα σχεδόν τα ελληνικά κρασιά!

Ε. Τελικά, πόσο ανταγωνιστικές θα είναι οι τιμές σας στο εξωτερικό;

Α. Η συνολική τελική τιμή ενός κρασιού που στέλνει στο εξωτερικό το House of Wine μέσω αυτού του προγράμματος εξαρτάται από διάφορους παράγοντες: Το House of Wine επιδοτεί το κόστος μεταφοράς ανάλογα με το περιθώριο που έχει από τον παραγωγό. Το τελικό κόστος εξαρτάται τόσο από την λιανική τιμή του κρασιού όσο και από αυτό το περιθώριο. Επομένως κάποια κρασιά θα είναιπιό "ελκυστικά" και ανταγωνιστικά από άλλα. Εντούτοις θα πρέπει να συνυπολογιστεί ότι ο τελικός καταναλωτής δεν έχει κανένα απολύτως επί πλέον κόστος: Δεν έχει κόστος μετάβασης στην κάβα ή το Σουπερμαρκετ, δεν έχει κόστος δικής του απασχόλησης... το κρασί φθάνει στην πόρτα του!

Μοιραστείτε το άρθρο: