Δίαιτες, θερμίδες και κρασί: Η ρεαλιστική αντιμετώπιση... Δίαιτες, fitness studios, στυλ... όλα βρίσκονται πια βαθιά μέσα στην καθημερινή μας ζωή. Όλοι μετρούν θερμίδες, όλοι προσπαθούν να περιορίσουν οτιδήποτε παχυντικό, και ένα από τα πρώτα που κόβουν, είναι το κρασί.

Έχουν όμως δίκιο; Είναι πράγματι απαραίτητο -ιδιαίτερα οι φίλοι του κρασιού- να κόψουν μια τόσο υγιεινή αλλά και ευχάριστη συνήθεια; Διαβάστε και αποφασίστε...


Όπως όλα τα ποτά που περιέχουν αλκοόλ, έτσι και το κρασί είναι πηγή θερμίδων. Οι θερμίδες στο κρασί προέρχονται από δύο πηγές:

  • Το Αλκοόλ
  • Τους υδατάνθρακες,
δηλαδή τα υπολειμματικά σάκχαρα που περιέχονται στο κρασί.

Το πιο περιεκτικό σε θερμίδες είναι το αλκοόλ: Περιέχει 7 θερμίδες/ γραμμάριο, ενώ οι υδατάνθρακες (σάκχαρα) μόνο 4 Θερμίδες/γραμμάριο. Που σημαίνει ότι η περιεκτικότητα σε αλκοόλ ενός κρασιού είναι καθοριστική της περιεκτικότητας του σε θερμίδες. Αυτό εξηγεί και το φαινομενικά παράδοξο γεγονός ότι αρκετά γλυκά κρασιά έχουν λιγότερες θερμίδες από κάποια ξηρά με υψηλ