Από τη Χ. Κυριακοπούλου 



Κάποτε στις αρχές , όταν δηλαδή ξεκινήσαμε με το House of Wine και με εσάς αυτή την ιδιαίτερη σχέση που επικεντρώνεται στον κόσμο της μπίρας και στις πολλές ποικιλίες της - που προσπαθούμε συνέχεια να ανανεώνουμε και να τις μοιραζόμαστε μαζί σας - είχαμε πει ότι "η μπίρα δεν έχει εποχή". Με άλλα λόγια ότι δεν μπορεί  η κατανάλωση και η απόλαυση της να περιορίζεται μόνο στους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες , όπως ήθελαν κάποια στερεότυπα. Αυτή η στενή χρονική τοποθέτηση για αυτό το αφρώδες ποτό είναι άδικη και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις πολυδιάστατες δυνατότητες του, στους πολυάριθμους τύπους του, στα διαφορετικά χρώματα και τις πολλαπλές επιλογές σε βαθμούς αλκοόλης και σε πολυπλοκότητα αρωμάτων και γεύσεων.

Αρκεί να σκεφτούμε μια εικόνα . Χειμώνας, κρύο και μια μαύρη ή κόκκινη μπίρα συντροφιά με ένα πιάτο από καλομαγειρεμένο μοσχαράκι με σάλτσα ή το φθινόπωρο μια ζεστή σούπα λαχανικών παρέα με μια υψηλόβαθμη και πλούσια ξανθιά μοναστηριακή.  Ο μύθος λοιπόν καταρρίπτεται αμέσως.

Αυτό δεν σημαίνει από την άλλη, κατά την γνώμη μου, ότι η μπίρα δεν έχει αγαπημένες εποχές ή διαφορετικά δεν τις ταιριάζουν φοβερά κάποιες καιρικές συνθήκες. Πόσες φορές μόλις ανέβει ο υδράργυρος δεν αναζητούμε μια δροσερή ξανθιά και πόσα καλοκαίρια δεν περνάμε συντροφιά με μια lager ή pilsner στην παραλία, στα εστιατόρια μαζί με τα θαλασσινά και τα τηγανητά μας, στο κήπο μας, στις συναντήσεις με φίλους.  Δεν είναι αμαρτία να παραδεχτούμε ότι στις συνήθειες μας έχει συνδυαστεί έντονα η παρουσία της μπίρας από την Άνοιξη και κορύφωση το καλοκαίρι.  Εμείς στο House of Wine όλο αυτό το διάστημα, ακολουθώντας την μπιρένια επικαιρότητα θα σας δίνουμε ιδέες για τις καλύτερες μπιρένιες παρέες και μερικούς τρόπους για να τις απολαύσετε.

Σε αυτό το πλαίσιο επικαιρότητας θα ήθελα να αναφέρω ότι η καλοκαιρινή αύξηση κατανάλωσης της μπίρας επισφραγίζεται επίσης από τις πυκνές δράσεις των ζυθοποιείων που ξεκινάνε εντατικά μόλις ζεστάνει ο καιρός. Πρόσφατα παρακολούθησα στην τηλεόραση τις νέες διαφημίσεις από πολλές εταιρείες. Αν προσέξατε και εσείς λίγο  πριν το Πάσχα βγήκαν στον αέρα οι νέες διαφημίσεις από την Kaiser , την Amstel, το Μύθο, την Άλφα και κάποιες ακόμα.  Μάλιστα οι περισσότερες είναι πολύ ενδιαφέρουσες και καλές και αναδεικνύουν μερικά από τα γνωρίσματα της μπίρας. Πέρα όμως από τις νέες διαφημιστικές καμπάνιες και τις προωθητικές ενέργειες οι εταιρείες αυτή την περίοδο, που θεωρούν όπως είπαμε  την πιο κατάλληλη, παρουσιάζουν και τις καινούριες προτάσεις τους. Αυτές αφορούν είτε νέες συσκευασίες, όπως το νέο μπουκάλι της Amstel ή πρωτοεμφανιζόμενες ετικέτες όπως την περίπτωση της Kaiser ή της Fix.

Όπως σας υποσχέθηκα εμείς θα παρακολουθούμε παρέα όλες τις εξελίξεις αυτούς τους μήνες. Μπορείτε και εσείς όμως  να μοιραστείτε μαζί μας τις εντυπώσεις σας από τις καινούριες διαφημίσεις ή μπίρες  ή ακόμα τη γνώμη σας για την εποχικότητα της μπίρας που είναι σημαντική.

Το σίγουρο πάντως  είναι ένα ότι με το house of wine θα περάσουμε ωραίες μπιρένιες στιγμές με πολλές εκπλήξεις  όλο το καιρό!!