Oi ελληνικές προσπάθειες επιβραβεύονται και στη Μπύρα!Από τον Ν. Ραδίση

Οι ελληνικές μπύρες δέχονται τα εύσημα απ’ τους έλληνες καταναλωτές! Συνεχώς ακούγεται και συζητιέται ότι η στροφή στα ελληνικά προϊόντα έχει γίνει αισθητή και στον χώρο της μπύρας. Συζητήσεις για ελληνικές μπύρες, παραγγελίες σε χώρους εστίασης, αγορά απ’ τις κάβες. Οι μπύρες της Septem, η Φιξ και η Μύθος είναι στις πρώτες προτιμήσεις των φίλων του House of Wine.

Για τους φίλους της μπύρας εκτός House of Wine η Kaiser Blonde είναι το «Προϊόν της Χρονιάς» σύμφωνα με έρευνα της TNS ICAP. 3.000 καταναλωτές συμμετείχαν στην έρευνα της TNS ICAP και επέλεξαν την Kaiser Blonde ως το «Προϊόν της Χρονιάς», αναγνωρίζοντας την υψηλή ποιότητα της, την ξεχωριστή εμφάνιση της και την απαράμιλλη γεύση της.

Κερδίζοντας, σε σύντομο χρονικό διάστημα, την προτίμηση και εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού, η διάκριση της Kaiser Blonde αποτελεί αναγνώριση της στρατηγικής επιλογής της Μύθος Ζυθοποιίας, να δημιουργεί νέα και καινοτόμα προϊόντα, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο τους γευστικούς ορίζοντες των Ελλήνων καταναλωτών.

Ο διεθνής θεσμός «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» είναι ο μοναδικός που βραβεύει και αναδεικνύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Η διαδικασία ανάδειξης πραγματο-ποιείται μέσω της πιο σημαντικής έρευνας του κλάδου που γίνεται στην Ελλάδα όσον αφορά τον αριθμό των συμμετεχόντων, στην οποία οι καταναλωτές καλούνται να επιλέξουν τα πιο καινοτόμα προϊόντα των κατηγοριών της διοργάνωσης.

Βέβαια η Τρίαινα Εκδοτική, στο περιοδικό «ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ» κατά την παρουσίαση των πιο καινοτόμων και ποιοτικών προϊόντων για το 2012, συμπεριέλαβε απ’ την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, την Blue Island, που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό το καλοκαίρι του 2012.

Χαρακτηριστικά ανέφερε για την μπύρα: «Φρέσκια καλοκαιρινή μπύρα, που συνδυάζει την υψηλή ποιότητα με την μοντέρνα συσκευασία. Πρόκειται για την πρώτη ελληνική καλοκαιρινή μπίρα, ιδανική για να ξεδιψάσει και να δροσίσει τις καλοκαιρινές στιγμές

Αλλά η Blue Island έχει παρέα της εκτός από πολλά ελληνικά ποιοτικά προϊόντα μια άλλη ελληνίδα κυρία. Σκούρα όχι ξανθιά. Αγαπήθηκε πολύ γρήγορα και αυτό φάνηκε και σε μας, εδώ στο House of Wine, βρισκόμενη στις πρώτες επιλογές σας τον περασμένο χρόνο. Η Fix Dark, για την οποία γίνεται λόγος, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του περασμένου έτους και έκανε αίσθηση στην 7η HoReCa.

Για την Fix Dark η τρίαινα Εκδοτική αναφέρει στην παρουσίαση της: «Μια νέα κατηγορία μπίρας, limited edition πρόταση, καθώς θα παράγεται μόνον μέχρι 10.000 εκατόλιτρα ετησίως, με βάση καλά φυλαγμένη συνταγή, που συνδέεται με τον θεσμό της ΔΕΘ, πριν πολλά χρόνια

Είναι γεγονός, ότι οι ελληνικές προσπάθειες επιβραβεύονται. Άλλοτε από τους Έλληνες καταναλωτές και άλλοτε από οργανισμούς του εξωτερικού, όπως χρόνια τώρα έχει καταφέρει η Septem. Η Septem Porter κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Stout/Porter στο International Beer Challenge το 2012. Ακόμα μέσα στο 2012 η BIOS 5 απέσπασε διάκριση σε παγκόσμιο επίπεδο για τη μοναδική της συνταγή, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από όλα τα προϊόντα της ελληνικής συμμετοχής και κερδίζοντας έτσι το βραβείο Sial D’Or Country στο διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας Sial D’ Or.

Ευχόμαστε ακόμα καλύτερες μέρες και περισσότερες βραβεύσεις για τις ελληνικές μπύρες!!


Στην υγειά μας..!



Νικολά Ραδίσης
Νικολά Ραδίσης