Την Καθαρά Δευτέρα το κατάστημά μας στο Χαλάνδρι θα είναι ανοικτό 10:00-18:00

Ο στόχος του BeerPoint για το 2015

Ο στόχος του BeerPoint για το 2015Από τον Ν. Ραδίση

Ένας νέος χρόνος μπήκε και όλοι μας ελπίζουμε στο καλύτερο. Ευχόμαστε να υπάρχει υγεία, χαρά και ανάκαμψη. Ελπίζω να περάσατε καλά τις γιορτές και να ήπιατε, στο μέτρο πάντα του σωστού, μπύρες, μπύρες και μπύρες. Τα τελευταία χρόνια η μόδα της μπυραρίας έχει έρθει για τα καλά στην χώρα μας και νέες μπυραρίες κάνουν συνεχώς την εμφάνιση τους.

Απ την μια δεν θα ήθελα να κατηγορήσω, ανθρώπους που εργάζονται για την μπύρα, απ την άλλη όμως, φαινόμενα που παρατηρώ, δεν μπορώ να τα αφήσω ασχολίαστα. Σαφέστατα το House of Wine δεν είναι αρμόδιος φορέας, ούτε το κατάλληλο, βήμα για να διατυπωθούν αυτές οι απόψεις. Σαφέστατα το House of Wine είναι όμως ένα από τα καταλληλότερα μέρη στο διαδίκτυο για να αγορά μπύρας και ενημέρωση για αυτήν.

Πως θα σας φαινόταν αν στο House of Wine, γράφαμε:

Μπύρα φιάλη, 330ml…..€3,00

Εννοείται ότι θα γελούσαν όλοι, γιατί δεν θα ήμασταν σοβαροί. Όπως ακριβώς θέλετε εσείς να δείτε περιγραφές και να μάθετε πληροφορίες για το προϊόν σας, έτσι θέλουμε και εμείς (και εγώ ακόμα) ως καταναλωτές, αλλά και ως House of Wine. Δεν γίνεται λοιπόν να βλέπω και βλέπουμε την ασαφή περιγραφή, σε ένα κατάλογο, ενός επαγγελματικού χώρου…

Μπύρα βαρέλι 330ml…..€3,00

Για να σκεφτούμε όλοι μαζί… Τι μπύρα εννοεί ο ποιητής; Σαφέστατα από βαρέλι. Αλλά ποιο είδος; Δεν οφείλω να ξέρω ποιο είδος μπύρας; Lager, Pils, Weiss, Ale; Ξανθιά; Σκούρα; ΟΚ…ΟΚ… είναι ίσως μεγάλες οι απαιτήσεις μου. Αλλά, ας ξέρω τουλάχιστον ποια μάρκα. Septem, Heineken, Fix, Stella Artois ή κάποια άλλη και κάποιο άλλο στυλ; Δεν δέχομαι την δικαιολογία, αλλάζω βαρέλι κάθε βδομάδα ή μήνα, ειδικά αν δεν υπάρχει λόγος. Δεν αναφέρομαι στα guest βαρέλια από μπυραρίες ή εστιατόρια που λειτουργούν με αυτό τον τρόπο. Άλλες φορές αντί για βαρέλι γράφει την λέξη draught.. Τώρα θέλετε να αποδεχτώ ότι στην ταβέρνα η λέξη draught ταιριάζει.. Άντε και το δέχομαι, αλλά και πάλι θα ήθελα πληροφορίες.

Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που λειτουργούν κατά αυτό τον τρόπο. Είναι πάρα πολλές. Καφετέριες, εστιατόρια, ταβέρνες και bar. Τα τελευταία χρόνια, οι μπυραρίες παρουσιάζουν μια σοβαρή δραστηριότητα, τουλάχιστον σ αυτό τον τομέα. Επενδύουν σε νέους κωδικούς, αλλά πολλές φορές δεν τις σερβίρουν σωστά. Λάθος ποτήρια, αμελές σερβίρισμα, κακή θερμοκρασία και εκτός αυτών αρκετά ακριβές κάποιες φορές. Τότε είναι που λέω χίλιες φορές να την αγοράσω και να την πιω στο σπίτι. Το χω ακούσει και από άλλους…

Εμείς, εδώ στο House of Wine, με τα άρθρα μας, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να μάθετε για την μπύρα. Να την πίνετε σωστά. Γι αυτό και θα δείτε ότι επιμένω στα σωστά ποτήρια, στην ενδεδειγμένη θερμοκρασία και στον τρόπο σερβιρίσματος. Για φέτος, ο στόχος μου δεν είναι να μην πάμε σε μπυραρίες, αλλά να καταλάβουμε τι και πως πρέπει να πίνουμε. Για το 2015, θα ταξιδέψουμε σε περισσότερους γευστικούς συνδυασμούς της μπύρας με το φαγητό. Θα επαναλαμβάνουμε συνεχώς τις θερμοκρασίες και θα επιμείνουμε στο σωστό ποτήρι.

Η μπύρα είναι απόλαυση. Είναι τρόπος ζωής. Και το 2015, το Beerpoint αυτό έχει θέσει σαν στόχο για τους αναγνώστες του.


Καλή απόλαυση!


Νικολά Ραδίσης
Νικολά Ραδίσης

Μοιραστείτε το άρθρο: