Η έρευνα για την άποψή σας σχετικά με το House of Wine Πρόσφατα έκλεισαν οι δύο έρευνες που είχε ξεκινήσει το House of Wine.

Στην πρώτη, ζητήσαμε την γνώμη σας, των πελατών και επισκεπτών μας σχετικά με το House of Wine: Πως μας βλέπετε, τι κάνουμε καλά και τι λιγότερο καλά, που πρέπει να βελτιωθούμε, τι περιμένετε από εμάς...

H δεύτερη αφορούσε στις συνήθειές σας σχετικά με το κρασί... για να καταλάβουμε πως βλέπετε το κρασί γενικότερα, ποιό το προφίλ σας σαν καταναλωτές κρασιού.

Και οι δύο βρίσκονται σε φάση ανάλυσης των αποτελεσμάτων... αλλά δεν μπορούμε να μην σας ανακοινώσουμε κάποια από τα ευρήματα... ειδικά αυτά που αφορούν στην άποψή σας σχετικά με το House of Wine. Είναι αλήθεια ότι, από γράμματά σας, emails, σχόλια που αφήνατε στο Site, περιμέναμε ότι η γνώμη σας θα ήταν θετική... αλλά ότι θα ήταν ΤΟΣΟ θετική, δεν μπορούσαμε να το φανταστούμε!

Και οι δυο έρευνες ήσαν απολύτως ανώνυμες, γεγονός που είχε ανακοινωθεί στους συμμετέχοντες. Και οι δύο ήσαν εθελοντικές, με την έννοια ότι ζητήσαμε σε όσουν ήθελαν, πελάτες και επισκέπτες, να απαντήσουν, χωρίς καμμία προεπιλογή από το House of Wine.

Στην έρευνα για το House of  Wine απάντησαν λίγο περισσότεροι από 500 πελάτες και επισκέπτες συνολικά. Οι πελάτες, όσοι δηλαδή είχαν αγοράσει από το House of Wine, ήσαν το 44% και οι επισκέπτες το 56%.

Οι επισκέπτες μας λοιπόν μας ανακάλυψαν κυρίως από το Internet, σε ποσοστό 62,15% (από διαφήμιση στο Internet το 37,5% και από αναζήτηση στο Google, Yahoo, κλπ. το 25%). Από διαφήμιση στον τύπο (εφημερίδες-περιοδικά) το 21,53%, από σύσταση φίλου το 10,76%, και τέλος με κάποιο άλλο τρόπο το 5,59%.

Γιατί όμως επισκέπτεστε το House of Wine; Πάνω από 83% όσων απάντησαν βρίσκουν πολύ σημαντική τη πληροφόρηση που σας παρέχει για το κρασί ενώ το 80% ενδιαφέρεται και για τη γενική πληροφόρηση που παρέχουμε. Τέλος το ενδιαφέρον για την αγορά κρασιού από το House of Wine ξεπερνάει το 92%!

Οσοι δεν έχουν αγοράσει ακόμα από το House of Wine δηλώνουν σαν κύριο λόγο (66,16%) ότι το έχουν πρόσφατα ανακαλύψει και προτίθενται να αγοράσουν στο μέλλον, ενώ μόλις το 6,86% προτιμά να αγοράζει από την κάβα της γειτονιάς του και to 6,37% δεν αγόρασε γιατί δεν εμπιστεύεται τις αγορές από το Internet.

Στην ερώτηση "Πως βαθμολογείτε τον Ιστότοπο (Web Site) του House of Wine" στις διάφορες κατηγορίες, βαθμολογία πολύ καλή και καλή μας δίνετε:

- Στην γενική εμφάνιση και αισθητική, το 95,6%

- Στην λειτουργικότητα και ευκολία χρήσης, το 93%

- Στην γενική πληροφόρηση, το 87,1%

- Στις πληροφορίες για  κάθε προιόν, το  86,9%

- Στην ευκολία ανεύρεσης αυτού που αναζητάτε, το 81,2%

- Στις τιμές των προϊόντων , το 89,5% βρίσκει τις τιμές μας καλύτερες ή κοντά σε αυτές των υπολοίπων

- Στην ποικιλία προιόντων, το 80,8%

- Τέλος, στην τηλεφωνική ανταπόκριση, το 78,6%

Στην ερώτηση "Παρακαλώ απαντήστε στην ερώτηση αυτή ΜΟΝΟ αν έχετε ήδη αγοράσει από το houseofwine.gr (είστε ήδη πελάτης) Πόσο ικανοποιημένη/ος είστε από την διαδικασία παραγγελίας/αγοράς/παράδοσης προϊόντων από το houseofwine.gr", τα ...Σταλινικά ποσοστά συνεχίζονται:

- Όσον αφορά στην "Eυκολία/σαφήνεια παραγγελίας από το Internet", το 95,4% δηλώνει αρκετά εως πολύ ικανοποιημένο - Στην "Eυκολία τηλεφωνικής παραγγελίας", τα ποσοστό αυτό είναι 81,3%

- Στην "Παράδοση προιόντων" (ίσως το πιό κρίσιμο θέμα γιά ένα eshop), το ποσοστό αγγίζει το 88,5%!

- Στην "Eυκολία αναζήτησης και ανεύρεσης των προϊόντων που θέλετε", το 88,7% δηλώνει αρκετά εως πoλύ ικανοποιημένο

- Τέλος, στην "Ποιότητα/Ικανοποίησή μου από προιόντα που μου συστήσατε ή προτείνετε" το 45,8% δηλώνει ότι μας εμπιστεύεται πολύ, ενώ το 35,6% αρκετά

 
Πως αξιολογείτε το houseofwine.gr με κάθε ένα από τα παρακάτω:
 
Τέλος, η σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας, και μάλιστα όλων των κατηγοριών, είναι συντριπτική υπέρ τοy House of Wine:

- 70,6% δηλώνει ότι  μας βρίσκει καλύτερο από άλλα καταστήματα πώλησης κρασιού στο Internet

- 65,0% δηλώνει ότι μας βρίσκει καλύτερους από τις παραδοσιακές κάβες, ενώ το 26,9% το ίδιο καλούς

- το 89,9% μας βρίσκει καλύτερους από τα super markets

 
Πως θα χαρακτηρίζατε ΣΥΝΟΛΙΚΑ το houseofwine.gr μέσα στην αγορά του οίνου/ποτών και σε σχέση με την παρουσία του στο Internet;;