Σήμερα είναι τα γενέθλια μας!
Από τον Τ. Πικούνη

Γενέθλια!

Σήμερα είναι τα γενέθλια μας! Γινόμαστε 4 ετών, και δεν σας κρύβω ότι ...ναι, είμαι υπερήφανος για αυτό. Γιατί μέσα σε αντίξοες συνθήκες, μέσα σε μια αγορά που μαστίζεται από την κρίση από τη μέρα που βγήκαμε στον "αέρα", το House of Wine κατάφερε όχι απλά να επιζήσει, αλλά να γίνει το κορυφαίο site Οίνου στην Ελλάδα.

Γενέθλια 2012. (Η φωτό των φετεινών θα βγεί σήμερα!)
Συνήθως, σε άλλα γενέθλιά μας γράφουμε τι κάναμε αυτά τα χρόνια, τι πετύχαμε, με τι στόχους ξεκινήσαμε... λόγια δηλαδή που δικαιώνουν πρώτα εμάς, λόγια που θέλουμε να τα ακούσουμε -έστω και από το στόμα μας- για να πεισθούμε ότι πάμε καλά, αλλά και για να δώσουμε και σε όσους δε μας ξέρουν τους λόγους που θα πρέπει να μας προτιμήσουν. Και,-για να πούμε την αλήθεια- να δώσουμε κουράγιο στον εαυτό μας να συνεχίσουμε.

Εφέτος λοιπόν, δεν θα κάνουμε αυτό. Και δεν θα το κάνουμε γιατί είναι καλύτερο να διαβάζεις τα "καλά" που έγραψαν άλλοι για εσένα. Και αυτά τα λόγια είναι πολύ πειστικά και για όσους δεν μας έχουν γνωρίσει ακόμα... Αυτή θα ήταν "ψυχρή" αιτιολόγηση του marketing.

Αλλά εδώ, σε αυτό το άρθρο, δεν θα γράψω με το marketing στο μυαλό... Θα γράψω "από καρδιάς", θα γράψω αυτά που αισθάνομαι, θα γράψω με την συγκίνηση παρούσα μετά από όσα διάβασα από τα εκατοντάδες σχόλια που σήμερα, στην πρώτη ανάγνωση των όσων οι φίλοι πελάτες του House of Wine έγραψαν επ' ευκαιρία των γενεθλίων μας.

Γενέθλια 2010. O πρώτος χρόνος- Τα πrώτα μας γενέθλια!
Ξεκινήσαμε με ένα όραμα: Να κάνουμε μια ΣΩΣΤΗ δουλειά, χωρίς συμβιβασμούς και χωρίς "παρεκτροπές"... σε ένα αντικείμενο διπλό, που έχουμε αγαπήσει και τις δύο του "προσωπικότητες": Την πληροφορική -στον επαγγελματικό τομέα- και το κρασί, μια αγάπη διαχρονική στο προσωπικό επίπεδο. Αυτός ήταν ο στόχος μας, αυτή ήταν η δική μας "κάθαρση" μετά από πολλά χρόνια με συμβιβασμούς, στην άθλια στην Ελλάδα αγορά του Δημοσίου όπου τα "απλωμένα χέρια" είναι μια καθημερινή ταπείνωση του ηθικού οποιουδήποτε επιχειρηματία...

Ακολουθήσαμε το όραμά μας με απόλυτη πίστη και προσήλωση: Δεν συμβιβαστήκαμε σε τίποτα, δεν υποχωρήσαμε σε φωνές αυτής της "ελληνικής" λογικής που λέει "μη αφήσεις για αύριο αυτό που μπορείς να τσεπώσεις σήμερα"... δεν υποχωρήσαμε στις φωνές του γρήγορου κέρδους, του κλασσικού "άρπα-κόλα", σε συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.

Αλλά μέχρι σήμερα, ήμασταν εμείς που τα διαπιστώναμε. Εμείς που εκτιμούσαμε την πορεία μας, εμείς που δίναμε τα "μπράβο"...

Σήμερα, αυτό άλλαξε. Σήμερα διαβάσαμε τα ΔΙΚΑ σας σχόλια... και μόνο σήμερα, διαπιστώσαμε -η μάλλον βεβαιωθήκαμε- ότι είμαστε στο σωστό δρόμο.

Ναι, είναι ένα περίεργο άρθρο, αλλά συγχωρήστε με γιατί -όπως είπα και πριν- η συγκίνησή μου είναι μεγάλη: Τα σχόλια των πελατών μας ήταν απίστευτα! Δεν θα μιλήσω εγώ άλλο, αλλά θα παραθέσω κάποια σχόλια που μιλούν για εμάς, και που τα δημοσιεύω μετά από την άδεια αυτών που τα έγραψαν, και επώνυμα.

Το πρώτο είναι το σχόλιο του φίλου πελάτη μας Ανδρέα Τζανάτου. Γράφει ..και επεξηγεί με τον καλύτερο τρόπο την άποψή του για το House of Wine:

"Συγχαίρω θερμά το House of Wine για την 4η επέτειό του. Παρακολουθώ την εξέλιξη και καθιέρωσή του από τον πρώτο χρόνο του και συνεχίζει να με εντυπωσιάζει θετικά επειδή :

1.Δημιούργησε την αρτιότερη, λειτουργικότερη και φιλικότερη ιστοσελίδα με στόχο τον πελάτη - μέλος μιας ανοιχτής , διαφανούς επαγγελματικής λέσχης.

2.Εχει την φαντασία που χρειάζεται για να ικανοποιήσει καταναλωτικές ανά γκες ''ευγενών'' προϊόντων, με μια οργάνωση που ελαχιστοποιεί το λειτουργικό κόστος του προμηθευτού, γεφυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το συμφέρον παραγωγού και τελικού χρήστη.

3.Διευρύνει συνεχώς τον κύκλο των προϊόντων και των αγοραστών τους, ''ανοίγει'' δηλαδή την αγορά, προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων.

4.Ενημερώνει για προϊόντα και παραγωγούς τους με τρόπο αντικειμενικό, ετσι που ο πελάτης μπορεί να επιλέξει με την σχέση ''ποιότητας / οφέλους'' παρούσα, χωρίς αποκλεισμούς ή επιλεκτικές προβολές ορισμένων.

5.Εκτελεί τις παραγγελίες πελατών οπως εγώ με συνέπεια και ακρίβεια που μόνον ενας καλά οργανωμένος προμηθευτής μπορεί, επειδή αγαπάει την δουλειά του και σέβεται τον πελάτη. Παράδειγμα : ο οδηγός που θα παραδώσει την παραγγελία τηλεφωνεί για κλείσιμο ραντεβού και θυμάται σε ποιό χώρο του σπιτιού σου αποθηκεύεις τις φιάλες !
Η ύπαρξη του παραπάνω ''πενταλόγου'' αναδεικνύει έναν επαγγελματισμό ποιότητας προς μίμηση, που η χώρα μας χρειάζεται απεγνωσμέ