Sold Out: Γιατί πανηγυρισμοί και όχι ...συγγνώμη;
Από τον Τ. Πικούνη

Δεν θέλω να στενοχωρήσω κανένα, και ιδιαίτερα φίλους και πολύ συμπαθείς παραγωγούς, αλλά θα το επαναλάβω: Αυτές οι εκδηλώσεις χαράς και θριάμβου από μέρους κάποιων παραγωγών μόλις τελειώσει πρόωρα από την αγορά ένα κρασί τους, με αλαλαγμούς τύπου "Sold Out" και διάφορα τέτοια γλαφυρά στο facebook η σε Δελτία Τύπου, μου προκαλούν θλίψη και απορία: Γιατί χαίρονται; Επειδή οι καταναλωτές δεν μπορούν πια να βρουν τα κρασιά τους ή γιατί δεν κατάφεραν να προβλέψουν τη ζήτηση και να προγραμματίσουν τις πωλήσεις τους;

Προφανώς πιστεύουν ότι η πρόωρη εξαφάνιση δείχνει την αυξημένη ζήτηση που είχαν τα κρασιά τους, και ότι οι καταναλωτές θα εντυπωσιαστούν.

Μήπως όμως τελικά δεν είναι έτσι;

Γιατί εμείς, στο House of Wine, δεχόμαστε πρώτοι τις αντιδράσεις των φίλων των κρασιών τους, και αυτές σας βεβαιώνω είναι αντιδράσεις θυμού και όχι θαυμασμού! Και δεν φταίμε σε τίποτα να γινόμαστε αποδέκτες του θυμού των πελατών τους, επειδή είναι και δικοί μας πελάτες. Εξ' άλλου, όλοι καταλαβαίνουν ότι αν ένας παραγωγός βγάλει στην αγορά λιγότερα κρασιά (λόγω κρίσης, αδυναμίας πρόβλεψης της ζήτησης κλπ) θα γίνουν πράγματι sold out χωρίς να αποδεικνύει το γεγονός τίποτα άλλο εκτός έλλειψη οργάνωσης αλλά και σεβασμού προς τον καταναλωτή.

Παράκληση λοιπόν: Όταν ένα κρασί σας τελειώνει πρόωρα, είτε μη λέτε τίποτα, είτε ζητάτε ...συγγνώμη!.

Εμείς πάντως θέλουμε να δηλώσουμε στους πελάτες μας ότι δυστυχώς δεν λαμβάνουμε καμιά προειδοποίηση εκτός από ελάχιστους παραγωγούς, για το αν κάποιο κρασί πρόκειται να τελειώσει σύντομα, ώστε να μπορέσουμε να αγοράσουμε έγκαιρα τις ποσότητες εκείνες που ζητούν οι πελάτες μας...
: