<< Σημαντικές Πληροφορίες

  1. Με ποιούς τρόπους παραγγέλλω προϊόντα από το House of Wine;
  2. Ποιά είναι η διαδικασία της παραγγελίας προϊόντων από το Web Site του House of Wine;
  3. Πως επιλέγω προϊόντα για αγορά; Πως μπορώ να αναζητήσω κάποιο κρασί με τα βάση κάποια χαρακτηριστικά του;
  4. Πως θα ξέρω αν η παραγγελία μου έχει δοθεί;
  5. Αν θέλω να στείλω σε κάποιον ένα δώρο, ποιά είναι η διαδικασία και πως βεβαιώνομαι ότι δεν θα περιελήφθη απόδειξη;
  6. Μπορώ να στείλω κάποιο προσωπικό μήνυμα ή ευχές σε αυτόν που στέλνω δώρο;


3.1 Με ποιούς τρόπους παραγγέλλω προϊόντα από το House of Wine;

Ο βασικός τρόπος παραγγελίας προϊόντων από το House of Wine είναι

  • Μέσα από το Web Site του House of Wine, στην διεύθυνση www.houseofwine.gr , ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.

Εν τούτοις, αποδεχόμαστε παραγγελίες που υποβάλλετε μέσω:

  • Fax, στον αριθμό 210-6743208, ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.
  • Email, στη διεύθυνση info@houseofwine.gr, ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.
  • Τηλεφώνου, στον αριθμό 2106773315 ή στο 801-111-9463 με απλή αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα, τις εργάσιμες ημέρες από 9:00 έως 18:00.
  • Μπορείτε να περάσετε από το κατάστημά μας, Εθνικής Αντιστάσεως 40, Χαλάνδρι 15232 και να δώσετε από εκεί την παραγγελία σας. Εν τούτοις, θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφώνημά σας ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που επιθυμείτε βρίσκονται στις αποθήκες της έδρας μας, αν θέλετε και να τα παραλάβετε άμεσα.

Στις παραγγελίες μέσω FAX ή email, μην ξεχάσετε να περιλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου στον οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, γιατί ακόμα και αν τα στοιχεία που μας αποστείλατε με Fax ή email είναι πλήρη, θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

Θέλουμε εδώ να επαναλάβουμε ότι η παραγγελία μέσα από το Site του House of Wine είναι η καλύτερη μέθοδος, γιατί εξασφαλίζει την πληρότητα των στοιχείων της παραγγελίας, ελαχιστοποιεί τα όποια προβλήματα που μπορεί να προέρχονται από τον ανθρώπινο παράγοντα (λάθη, παρερμηνείες εντολών κλπ.).

Συνιστούμε την χρησιμοποίηση τηλεφωνικής παραγγελίας μόνο στις περιπτώσεις παραγγελιών προϊόντων μεγάλων ποσοτήτων, όγκου ή/και βάρους και αξίας, οπότε η συνεννόηση σχετικά με τον τρόπο αποστολής, παραλαβής κλπ. είναι συνήθως απαραίτητη.

Επιστροφή

3.2 Ποιά είναι η διαδικασία της παραγγελίας προϊόντων από το Web Site του House of Wine;

  • Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο «Αγορά» δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας. Θα μεταφερθείτε αυτόματα στην σελίδα των περιεχομένων του Καλαθιού Αγορών σας. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας, πατήστε τον σύνδεσμο «Συνέχεια Αγορών». Τα προϊόντα που έχετε επιλέξει θα παραμείνουν στο Καλάθι Αγορών σας, και εσείς μπορείτε να συνεχίστε τις αγορές σας με την επιλογή και προσθήκη άλλων προϊόντων σας στο Καλάθι σας.
  • Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας, από την σελίδα των περιεχομένων του Καλαθιού Αγορών σας πατήστε στο σύνδεσμο «Υποβολή Παραγγελίας» που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση - πιστοποιημένη από την Thawte Consulting (Pty) Ltd - όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

Για όλες τις φάσεις της παραγγελίας υπάρχει βοήθεια στις σελίδες των διαφόρων φάσεων της παραγγελίας. Αν όμως έχετε την παραμικρή απορία για τη σωστή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η βοήθεια βρίσκεται μόλις ένα τηλεφώνημα μακριά! Οι Συνεργάτες του House of Wine είναι κάθε στιγμή διαθέσιμοι να σας βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Επιστροφή

3.3 Πως επιλέγω προϊόντα για αγορά; Πως μπορώ να αναζητήσω κάποιο κρασί με τα βάση κάποια χαρακτηριστικά του;

Μπορείτε να επιλέξετε προϊόντα που επιθυμείτε με 4 τρόπους:

  1. Χρησιμοποιώντας τα «Φίλτρα Προβολής».
  2. Χρησιμοποιώντας το πεδίο «Αναζητείστε στο Κατάστημα».
  3. Χρησιμοποιώντας την «Αναζήτηση με Κριτήρια»
  4. Χρησιμοποιώντας τις «Ετικέτες».

1. Χρησιμοποιώντας τα Φίλτρα Προβολής
Είναι ασφαλώς ο πιο εύκολος αλλά και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αναζήτησης όταν αναζητούμε ένα προϊόν με βάση τα χαρακτηριστικά που επιθυμούμε να έχει.

Τα Φίλτρα Προβολής αποτελούν έναν εύκολο τρόπο να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε, περιορίζοντας την επιλογή σας σε αυτά τα προϊόντα που ικανοποιούν τα φίλτρα που έχετε επιλέξει.

Το παράδειγμα που παρουσιάζεται παρακάτω αφορά τα κρασιά αλλά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορούμε να εφαρμόσουμε τα αντίστοιχα φίλτρα και στα υπόλοιπα προϊόντα του καταστήματος.

Για το κρασί εμφανίζονται 8 φίλτρα:
  • Κατηγορία
  • Ελληνική Ποικιλία
  • Διεθνής Ποικιλία
  • Χρονιά
  • Χώρα Προέλευσης
  • Τιμή
  • Παραγωγός
  • Ταιριάζει με (φαγητό)

Αν επιλέξουμε κάποιο φίλτρο, π.χ "Τιμή" από 10-20 Ευρώ, τότε θα εμφανιστούν όλα τα κρασιά με αυτό το εύρος τιμών, όλες δε οι επιλογές που εμφανίζονται κάτω από κάθε ένα από τα υπόλοιπα φίλτρα, θα έχουν τιμή από 10-20 Ευρώ. Π.χ. κάτω από το φίλτρο "Παραγωγός" θα εμφανιστούν μόνον οι παραγωγοί αυτοί που διαθέτουν κρασιά σε αυτές τις τιμές και δίπλα από τον κάθε ένα ο αριθμός των κρασιών σε αυτές τις τιμές.

Συνεχίζοντας, μπορούμε να περιορίσουμε την επιλογή μας ακόμα περισσότερο, και να διαλέξουμε π.χ. τα κρασιά του 2005. Επιλέγοντας "2005" κάτω από το φίλτρο "Χρονιά", θα περιορίσουμε την επιλογή των κρασιών σε αυτά μόνο με εύρος τιμής από 10-20 Ευρώ ΜΟΝΟΝ σε αυτά της χρονιάς 2005. Αντίστοιχα, τα υπόλοιπα φίλτρα θα έχουν επιλογές που θα συμβαδίζουν με τα 2 προηγούμενα φίλτρα που επιλέξαμε. Μπορούμε να συνεχίσουμε με τα υπόλοιπα φίλτρα, περιορίζοντας κάθε φορά περισσότερο τις επιλογές μας.

Η επιλογή "Ταιριάζει με" αναφέρεται στο ταίριασμα φαγητού με τα αντίστοιχα κρασιά, και είναι μία επιλογή πολύ χρήσιμη, ιδιαίτερα για όσους δεν έχουν ακόμα αποκτήσει γνώση της συμβατότητας φαγητών με κρασιά, δίνοντας την ευκαιρία να ταιριάξουν τα διάφορα πιάτα ενός γεύματος με τα κατάλληλα κρασιά.

Αν θέλουμε να ακυρώσουμε ένα φίλτρο, πατάμε το [x] που βρίσκεται αριστερά του. Αν θέλουμε να ακυρώσουμε ΟΛΑ τα ενεργά φίλτρα, πατάμε τον σύνδεσμο «Διαγραφή όλων των φίλτρων».

2. Χρησιμοποιώντας το πεδίο «Αναζητείστε στο Κατάστημα»
Το πεδίο βρίσκεται στο επάνω δεξιό μέρος κάθε σελίδας του Site. Σε αυτό γράφουμε το λεκτικό ή τμήμα του προϊόντος που θέλουμε να αναζητήσουμε, και πατάμε το πλήκτρο [Αναζήτηση]. Π.χ., αν γράψουμε «Μπουτ» και το πλήκτρο [Αναζήτηση], θα εμφανιστούν όλα τα κρασιά που περιέχουν το λεκτικό αυτό σε κάποιο από τα χαρακτηριστικά τους (Ονομασία, Παραγωγός κλπ), δηλαδή όλα τα κρασιά «Μπουτάρη». Παράλληλα, τα Φίλτρα Επιλογής θα περιοριστούν σε αυτά που περιέχουν το λεκτικό αυτό. Έτσι, στην συνέχεια αν επιλέξουμε π.χ. κάποια χρονιά, π.χ. 2005, θα εμφανιστούν ΜΟΝΟ τα κρασιά του 2005 που περιέχουν το λεκτικό «Μπουτ» σε κάποιο πεδίο τους.

3. Χρησιμοποιώντας την «Αναζήτηση με Κριτήρια»
Η επιλογή «Αναζήτηση με Κριτήρια» βρίσκεται στο τέλος της λίστας των Φίλτρων. Κάτω από αυτή, υπάρχουν δύο επιλογές:

  1. «Προχωρημένη Αναζήτηση»
  2. «Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις»

Αν επιλέξουμε τον σύνδεσμο «Προχωρημένη Αναζήτηση», θα μεταφερθούμε στην σελίδα «Προχωρημένη Αναζήτηση Καταλόγου» όπου περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Εκεί, συμπληρώνοντας κάθε ή κάποια πεδία με τα αντίστοιχα λεκτικά που μας ενδιαφέρει να αναζητήσουμε, και πατώντας στο τέλος το πλήκτρο [Αναζήτηση], θα επιλέξουμε τα προϊόντα εκείνα που πληρούν όλους τους όρους που συμπληρώσαμε.

Αν επιλέξουμε τον σύνδεσμο «Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις», θα μεταφερθούμε ουσιαστικά στην αναζήτηση με Ετικέτες. Εκεί θα δούμε ΟΛΕΣ τις λέξεις με τις οποίες εσείς ή άλλοι πελάτες έχουν αναζητήσει προϊόντα. Οι πλέον δημοφιλείς λέξεις εμφανίζονται μεγαλύτερες. Αν επιλέξετε οποιαδήποτε λέξη, θα προβληθούν τα προϊόντα εκείνα που πληρούν τον όρο αναζήτησης.

4. Χρησιμοποιώντας τις «Ετικέτες»
Τα tags (Ετικέτες στα Ελληνικά) είναι λέξεις-κλειδιά που συνδέονται σε κάποιο κομμάτι πληροφορίας. Οι ετικέτες σκοπό έχουν να περιγράψουν τη πληροφορία με την οποία συνδέονται και να είναι πιο εύκολη η ταξινόμηση και η αναζήτηση της πληροφορίας.

Στο House of Wine, όλα τα προϊόντα συνδέονται με ετικέτες που περιγράφουν το κάθε προϊόν. Για παράδειγμα, σε ένα γλυκό κόκκινο κρασί από τη Σαντορίνη το οποίο αφήνει έντονο άρωμα σταφυλιού μπορούμε να ορίσουμε ετικέτες όπως «γλυκό», «Σαντορίνη», «σταφύλι» κλπ. Στη συνέχεια όταν οποιοσδήποτε αναζητήσει προϊόντα βάσει της ετικέτας «Σαντορίνη» ή της ετικέτας «γλυκό» θα εμφανιστεί μεταξύ άλλων και το κρασί του παραδείγματος.

Επιλέγετε την «Αναζήτηση μέσω Ετικετών» από τις «Δημοφιλείς Ετικέτες» που βρίσκονται στο τέλος της αριστερής στήλης των Φίλτρων.

Αν επιλέξουμε τον σύνδεσμο «Προβολή όλων των Ετικετών», θα μεταφερθούμε στην αναζήτηση με Ετικέτες. Εκεί θα δούμε ΟΛΕΣ τις λέξεις με τις οποίες εσείς ή άλλοι πελάτες έχουν αναζητήσει προϊόντα. Οι πλέον δημοφιλείς λέξεις εμφανίζονται μεγαλύτερες. Αν επιλέξετε οποιαδήποτε λέξη, θα προβληθούν τα προϊόντα εκείνα που πληρούν τον όρο αναζήτησης. Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε κάποια από τις «Δημοφιλείς Ετικέτες» του εμφανίζονται σαν πρώτη επιλογή, και να μεταφερθούμε αμέσως στα αποτελέσματα (επιλογή προϊόντων) της Ετικέτας αυτής.

Επιστροφή

3.4 Πως θα ξέρω αν η παραγγελία μου έχει δοθεί;

Μόλις η παραγγελία σας δοθεί, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα σας ενημερώνει για τα είδη που παραγγείλατε, τις τιμές τους και το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας, και θα επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που εσείς καταχωρήσατε κατά την παραγγελία, δηλαδή την διεύθυνση αποστολής καθώς και τις πληροφορίες χρέωσης (τιμολόγιο ή απόδειξη, στοιχεία χρέωσης κλπ). Μόλις η παραγγελία σας προωθηθεί για παράδοση, θα λάβετε email που θα σας πληροφορεί σχετικά.

Επιστροφή

3.5 Αν θέλω να στείλω σε κάποιον ένα δώρο, ποιά είναι η διαδικασία και πως βεβαιώνομαι ότι δεν θα περιελήφθη απόδειξη;

Η διαδικασία είναι απλή - έχετε δύο επιλογές:

  1. Να επιλέξετε ένα από τα πολλά έτοιμα δώρα που υπάρχουν στο House of Wine. Πηγαίνετε στο μενού Δώρα/Καλάθια και επιλέγετε το "Έτοιμες Προτάσεις".
  2. Να δημιουργήσετε το δώρο σας επιλέγοντας από τις διαθέσιμες συσκευασίες/καλάθια και επιλέγοντας το περιεχόμενο από όλα τα προϊόντα του House of Wine. Πηγαίνετε στο menu Δώρα/Καλάθια και επιλέγετε το "Συσκευασίες Δώρου".

Κατά τη παραγγελία συμπληρώστε ξεχωριστή διεύθυνση αποστολής και διεύθυνση χρέωσης. Επίσης συμπληρώστε το μήνυμα δώρου που θέλετε να συνοδέψει το δώρο σας. Η απόδειξη ή το τιμολόγιο θα αποσταλεί στη διεύθυνση χρέωσης ενώ το δώρο σας θα φτάσει στη διεύθυνση αποστολής συνοδευόμενο μόνο από το δελτίο αποστολής χωρίς να αναφέρονται τιμές.

Επιστροφή

3.6 Μπορώ να στείλω κάποιο προσωπικό μήνυμα ή ευχές σε αυτόν που στέλνω δώρο;

Βεβαίως  Αν η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο, μπορείτε να συμπληρώσετε ένα μήνυμα συνολικά για τη παραγγελία. Με την επιλογή σας αυτή  θα εμφανιστεί το πεδίο για την εισαγωγή του μηνύματός σας, όπου και θα εισάγετε το μήνυμά σας.

Το μήνυμα αυτό θα φθάσει μαζί με την παραγγελία σας στον αποδέκτη του δώρου, σαν κάρτα (επισκεπτήριο) με το όνομά σας, μέσα σε λευκό φάκελο.

Επιστροφή