Την Καθαρά Δευτέρα το κατάστημά μας στο Χαλάνδρι θα είναι ανοικτό 10:00-18:00

Συγχώνευση των Εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Ένα νέο σχήμα που έρχεται να «Αλλάξει το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα»

Στη συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους αποφάσισαν να προχωρήσουν οι εταιρείες Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία, όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη τους σε σχετική συνέντευξη Τύπου. Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθούν τα έντυπα γνωστοποίησης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και εφεξής η συγχώνευση θα τελεί υπό την έγκρισή της.

 

Το νέο σχήμα με την επωνυμία «Ολυμπιακή Ζυθοποιία», θα έχει ισχυρή μετοχική σύνθεση, όπου ο όμιλος Carlsberg θα συμμετέχει με ποσοστό 51% και οι μέτοχοι της παλιάς  Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με 49% και θα διοικείται από 7μελές  Εποπτικό Συμβούλιο, με Πρόεδρο τον κ. Lars Lehmann, Αντιπρόεδρο τον κ. Ι. Χήτο και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Α. Καραφυλλίδη.

 

Με όχημα 2 ιδιόκτητες παραγωγικές μονάδες στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,2 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, τη διάθεση 14 εμπορικών σημάτων, εκ των οποίων τα 7 παράγονται στην Ελλάδα, ένα διευρυμένο δίκτυο περισσότερων από 2.000 προμηθευτών, έντονη εξωστρέφεια και σημαντική συνεισφορά στην εθνική οικονομία με στήριξη της αγροτικής παραγωγής και φορολογικές εισφορές που αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημιουργεί νέα δεδομένα για την εγχώρια αγορά μπύρας.

 

Σε ότι αφορά στον επιχειρηματικό σχεδιασμό και τις αναπτυξιακές προοπτικές της νέας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, έχει ήδη συμφωνηθεί η υλοποίηση 5ετούς (2015-2019) πλάνου επενδύσεων, ύψους άνω των 50 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις θέτουν στο επίκεντρο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων και υλικών marketing και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων με έμφαση στην καινοτομία. Το επενδυτικό πλάνο αποτελεί συνέχεια ενός συνόλου επενδύσεων, ύψους 95 εκατ. ευρώ, που έχουν υλοποιήσει κατά την 5ετία 2010-2014 οι δύο εταιρείες και αποτελεί την έμπρακτη επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης τους στη χώρα μας και της συμβολής τους την εθνική οικονομία.

 

Επιπλέον, μέσα από την ανάπτυξη συνεργειών και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία στοχεύει στην εντατικοποίηση της εξαγωγικής δραστηριότητας της Ελλάδας στην αγορά μπύρας. Με πυρήνα εξωστρέφειας τα μεγάλα ελληνικά σήματα Mythos και FIX Hellas, θα ενισχύσει περαιτέρω τις εξαγωγές της χώρας, προσεγγίζοντας τους διεθνείς καταναλωτές σε ολοένα και περισσότερες αγορές, που ξεπερνούν τις  40 χώρες και στις 5 Ηπείρους.

 

Στις προτεραιότητες της νέας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας εντάσσονται, επίσης, η ανάπτυξη συνεργειών σε θέματα προμηθειών, παραγωγής και διάθεσης προϊόντων, καθώς και η βελτιστοποίηση και καλύτερη αξιοποίηση των δικτύων διανομής, με πολλαπλά οφέλη για το σύνολο της αγοράς.

 

Ο κ. Α. Καραφυλλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μύθος Ζυθοποιία, δήλωσε σχετικά: «Η συγχώνευση των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης του Carlsberg Group στην Ελλάδα. Μια αγορά στην οποία έχουμε σταθερή παρουσία τα τελευταία 46 χρόνια. Με ελληνικό DNA και διεθνές αποτύπωμα, το νέο σχήμα συνδυάζει την ισχυρή τεχνογνωσία, τη δύναμη, την αξιοπιστία, την οργάνωση, τις ισχυρές δομές, την οικονομική ευρωστία και την εξωστρέφεια του Carlsberg Group με την επιτυχημένη ελληνική επιχειρηματική σκέψη, όπως αυτή αντανακλάται μέσα από τη δυναμική πορεία ενός ιστορικού ελληνικού brand. Σήμερα, αλλάζουμε το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα.»

 

Ο κ. Ι. Χήτος, Πρόεδρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί το νέο ισχυρό πυλώνα της εγχώριας αγοράς μπύρας. Με ένα ισχυρό portfolio προϊόντων που περιλαμβάνει τη FIX Hellas, το ιστορικότερο σήμα ελληνικής μπύρας και τη Mythos, το μεγαλύτερο ελληνικό σήμα μπύρας της νεότερης εποχής, με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, με στήριξη των τοπικών παραγωγών και επενδύσεις που συνεπάγονται περαιτέρω ανάπτυξη, συμβάλλουμε στο να αλλάξουν ουσιαστικά τα δεδομένα του κλάδου στη χώρα μας. Στόχος μας είναι η δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την αγορά και κατ’ επέκταση για την εθνική οικονομία και τους Έλληνες καταναλωτές».

 

Share: