Πρώτο ελληνικό eshop το House of Wine σε έρευνα διεθνούς περιοδικού

Πρώτο ελληνικό eshop το House of Wine σε έρευνα διεθνούς περιοδικού.

Όσοι διαβάζουν τα άρθρα μας, τα Newsletter μας και τις προσφορές μας, γνωρίζουν πολύ καλά ότι προβάλλουμε συστηματικά και σε κάθε ευκαιρία τις διεθνείς αναγνωρίσεις όλων των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τον οίνο και ιδιαίτερα αυτές των παραγωγών μας.

Σήμερα όμως, έχουμε την χαρά να προβάλλουμε μια ...δική μας αναγνώριση και επιτυχία! Μια επιτυχία του House of Wine.

Το έγκυρο περιοδικό "Meininger's Wine Business International", στο τεύχος του Σεπτεμβρίου, και στο τακτικό του άρθρο "Who is Who" που αναφέρεται σε άτομα και επιχειρήσεις που διακρίνονται και επηρρεάζουν τα περί του οίνου σε κάθε χώρα, έχει σαν θέμα του την Ελλάδα. Και σε αυτό, βάσει έρευνας που έγινε -όπως αναφέρει το περιοδικό- "ανάμεσα σε 200 μέλη του Ελληνικού κόσμου του κρασιού για να αποκαλυφθεί ποιοί θεωρούν ότι είναι οι σημαντικοί παίκτες", το House of Wine πήρε την 1η θέση στην κατηγορία "Best Mail Order Company" που περιλαμβάνει τις επιχειρήσεις του Διαδικτύου. Και μάλιστα με σχόλια εξαιρετικά κολακευτικά, όπως μπορείτε να διαβάσετε στο τμήμα του πρωτότυπου άρθρου που παρατίθεται.

Μεταφράζουμε επί λέξει:

"Το γεγονός ότι τα μεγάλα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής πώλησης, έχουν χτίσει online δίκτυα, προκειμένου να πουλήσουν κρασί απ' ευθείας, δείχνει ότι αυτή είναι μια κατηγορία με αυξανόμενο ενδιαφέρον. Η ηλεκτρονική έκδοση του καταστήματος οίνου Cellier κέρδισε πολλές ψήφους, αλλά ήταν το House of Wine που πραγματικά ξεχώρισε και έλαβαν τις περισσότερες ψήφους. Το House of Wine που ιδρύθηκε το 2009, είναι η πρώτη αυτόνομη εξειδικευμένη στο Internet επιχείρηση οίνου, που πληροί τα διεθνή πρότυπα. Η συλλογή περισσότερων των 1000 ετικετών κρασιών, ένας ενημερωτικός ιστότοπος με σαφείς λεπτομέρειες κάθε προϊόντος, οι ανεξάρτητες συμβουλές μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεις της, και μια εξαιρετική πολιτική τιμών ήταν οι κύριοι λόγοι που επιλέχθηκε."

Επί πλέον αυτού, ο διευθυντής του How Club και γνωστός δημοσιογράφος οίνου Θόδωρος Λέλεκας επελέγη σαν ο δημοσιογράφος οίνου με την μεγαλύτερη επιρροή!

Πρώτα απ' όλα να συγχαρούμε τους υπόλοιπους επιλεγέντες, άτομα και επιχειρήσεις στις διάφορες κατηγορίες, και ιδιαίτερα το Θόδωρο Λέλεκα. Στη συνέχεια να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους μας ψήφισαν σαν την καλύτερη επιχείρηση οίνου στο Internet, αλλά και για τα τόσο κολακευτικά τους σχόλια. Τέλος, να ευχαριστήσουμε το περιοδικό και τους συνεργάτες του για την προβολή του Who is Who του Οίνου στην Ελλάδα και για την δική μας προβολή.

Θέλουμε εδώ να τονίσουμε ότι η γνώμη των ανθρώπων του οίνου στην Ελλάδα για το House of Wine όπως εκφράζεται μέσα από το άρθρο του περιοδικού είναι εξαιρετικά σημαντική και τιμητική για εμάς, γιατί κρίνεται η εταιρική μας παρουσία, οι μέθοδοι προβολής μας, η τιμολογιακή μας πολιτική, η ενημέρωση που προσφέρουμε από έμπειρους και καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου. Θέλουμε όμως να συμπληρώσουμε ότι η γνώμη των πελατών μας και φίλων μας που εκφράζεται καθημερινά με emails, τηλεφωνήματα και σχόλια τόσο στiς ιστοσελίδες μας όσο και στα κοινωνικά δίκτυα, είναι η απ' ευθείας θετική "ψηφοφορία" -χωρίς την μεσολάβηση ερωτηματολογίων, μεθόδων συλλογής στοιχείων κλπ.- που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί και που για εμάς, στο House of Wine, είναι η καθημερινή μας ανταμοιβή, το καθημερινό μας "δυναμωτικό" για να συνεχίσουμε να στοχεύουμε στο καλύτερο, ιδιαίτερα αυτούς τους δύσκολους για όλους καιρούς.



Το περιοδικό MEININGER'S WINE BUSINESS INTERNATIONAL είναι το μοναδικό διεθνές περιοδικό που επικεντρώνεταιι στην επιχειρηματική πλευρά του οίνου σε όλο τον κόσμο. Διαβάζεται σε περισσότερες από 40 χώρες και παρέχει στους decision makers στο διεθνές εμπόριο οίνου μια οπτική της παγκόσμιας αγοράς οίνου, με εκτεταμένες αναφορές και με περισσότερους από 30 ανταποκριτές που παρακολουθούν επι τόπου τις εξελίξεις σε διαφορετικές αγορές όπως της Κίνας, Αυστραλίας, Αγγλίας, Βραζιλίας και Ρωσίας, καθώς και σε μικρότερες αγορές όπως της Κορέας, της Βουλγαρίας και της Ελλάδας.

Μοιραστείτε το άρθρο: