Την Καθαρά Δευτέρα το κατάστημά μας στο Χαλάνδρι θα είναι ανοικτό 10:00-18:00

Μπουτάρης: Η "επόμενη μέρα" με νέα προϊόντα και νέα φιλοσοφία

Μπουτάρης: Η "επόμενη μέρα" με νέα προϊόντα και νέα φιλοσοφία Από τον Τ. Πικούνη



Σε μια παρουσίαση που θύμιζε μέρες "προ κρίσης" η "Μπουτάρης ΑΕ" παρουσίασε στην κατάμεστη αίθουσα της Αθηναΐδας, χθες Τρίτη 6 Μαρτίου 2012 στις 8 το βράδυ, τα νέα της προϊόντα και την νέα της φιλοσοφία.

Ήσαν (σχεδόν) όλοι εκεί: Εμπορικοί συνεργάτες, δημοσιογράφοι οίνου, πελάτες, συνεργάτες και όλη η οικογένεια Μπουτάρη...

Την εκδήλωση άνοιξε με καλωςόρισμα και σύντομη ομιλία της η Μαρίνα Μπουτάρη, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας. Την βασική παρουσίαση των προϊόντων έκανε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κώσταντίνος Μπουτάρης, που μίλησε τόσο για τα προϊόντα όσο και για την αγορά του οίνου σήμερα, και τόνισε την πίστη του στα ελληνικά κρασιά αλλά και την υποχρέωση όλων να παλέψουν για το ελληνικό κρασί. Ακολούθησε ο οινολόγος της Μπουτάρης Α.Ε. Γιάννης Βογιατζής που μίλησε για τα χαρακτηριστικά των νέων κρασιών.

Τα νέα κρασιά που παρουσιάστηκαν απηχούν τη νέα νοοτροπία που η εταιρεία φιλοδοξεί να εμφυσήσει στα προϊόντα της: Σε προσιτή τιμή, με μοντέρνο σχεδιασμό ετικέτας, προκλητικά ονόματα έξυπνα επιλεγμένα, σωστή στόχευση κοινού... και το κυριότερο, ευκολόπιοτα, απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Στόχος τους το καθημερινό ελληνικό οικογενειακό τραπέζι όσο και τα "σκληρά" και ακριβά πια ποτά, ακόμα και τα αναψυκτικά όπως η κόκα κόλα που καταναλώνει η νεολαία στα bar και στις καφετέριες.

Γι’αυτό και παρουσιάστηκαν δύο σειρές με διαφορετική στόχευση: Η πρώτη με την γενική ονομασία "Σημεία Στίξης" περιλαμβάνει Λευκό, με σήμα το θαυμαστικό (!), Ερυθρό με σήμα την άνω κάτω τελεία (:) και Ροζέ με σήμα το ερωτηματικό (;). Τόσο το Λευκό όσο και το Ροζέ χαρακτηρίζονται από υψηλή οξύτητα, φρεσκάδα και το Ροζέ από το απαλό του χρώμα, που παραπέμπει σε κρασιά "Γαλλικού" στυλ και διαφοροποιείται από τα πολλά "Ελληνικού τύπου" ροζέ -αυτά που "θα ήθελαν να είναι κόκκινα". Με μια εξαιρετικά ευχάριστη γλυκύτητα, το Ροζέ είναι κατάλληλο και για απεριτίφ, όπως και το δροσερό Λευκό άλλωστε. Το ερυθρό είναι πολύ ενδιαφέρον κρασί φαγητού, ευχάριστο, ευκολόπιοτο, σχετικά ελαφρύ και φιλικό.

Η δεύτερη σειρά στοχεύει τους νέους και απευθύνεται σε αυτούς: Τρία κρασιά και εδώ, με εξαιρετικά ευρηματικές ονομασίες αλλά και συσκευασία. Το πρώτο και εντυπωσιακότερο, είναι ο ...φοβερόΖ και τρομερόΖ ...Pink Kong, με σήμα -τι άλλο- τον γνωστό Κινγ Κονγκ, ένα ευχάριστο Ροζέ σε πολύ εντυπωσιακή ροζ ματ φιάλη των 187ml. Τα άλλα δύο, Λευκό και Ροζέ αποτελούν ζευγάρι. Το όνομά τους: Romeo το Ερυθρό, Juliet το Λευκό, με σήμα το ξίφος παραπέμπουν σε ερωτευμένα ζευγάρια όπου ο νέος πίνει το ερυθρό και η νέα το Λευκό. Το κοινό τους, όπως είπαμε η νεολαία στο bar και στην καφετέρια, και το κρασί σε ποτήρι.

Η στόχευση όλων των νέων κρασιών του Μπουτάρη στο ευρύτατο κοινό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι κανένα από τα νέα του κρασιά δεν αναφέρει τις ποικιλίες από τις οποίες δημιουργήθηκε. Και όχι μόνο δεν τις αναφέρει στην ετικέτα, αλλά και δεν είναι ανακοινώσιμες σε κανένα! Μάταια προσπαθήσαμε να τις... εκμαιεύσουμε, κανείς δεν υπέκυψε και το επτασφράγιστο μυστικό κρατήθηκε.

Η άποψή μας στο House of Wine είναι ότι ο Μπουτάρης έκανε μια πολύ καλή κίνηση. Χαρούμενες, φρέσκιες, νεανικές και μοντέρνες συσκευασίες και ετικέτες, ευχάριστα, ευκολόπιοτα κρασιά, προσιτές τιμές. Επίσης, συμφωνούμε απόλυτα με την μη αναγραφή της ποικιλίας, που μεταθέτει το ενδιαφέρον από την σωστή ή μη έκφραση της ποικιλίας -που δεν ενδιαφέρει καθόλου το ευρύ κοινό- στην απλή απόλαυση του κρασιού, που είναι πάντα το απαιτούμενο!

Μπράβο λοιπόν και πάλι στο Μπουτάρη από εμάς. Είναι το δεύτερο μπράβο που απευθύνουμε δημόσια, μετά το πρώτο που αφορούσε την κίνηση για το ζωντάνεμα του κέντρου της Αθήνας. Και είναι διπλό μπράβο: Ένα για τα προηγούμενα και ένα -ίσως και μεγαλύτερο- γατί επιτέλους βλέπουμε ένα παραγωγό να βγάζει κρασιά μετά από ανάλυση των αναγκών της αγοράς και στόχευση του κοινού, και όχι "στο βρόντο" ή επειδή κάποιος "ανταγωνιστής" έβγαλε κάτι που πρέπει να μιμηθούμε. Εξωστρέφεια για την οποία πρέπει να συγχαρούμε την Μπουτάρης ΑΕ.

Της ευχόμαστε καλή επιτυχία με τα νές της κρασιά, που οι φίλοι μας θα βρουν πολύ σύντομα στα ηλεκτρονικά ράφια του House of Wine!

Μοιραστείτε το άρθρο: