Το κρασί πήγε HoReCa

Το κρασί πήγε HoReCa
Από την Γιοβαννα Λύκου, Οινοχόο

Πριν μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε η έκθεσή της HoReCa για το 2020.Πιστοί στο ραντεβού τους κι εφέτος διοργανωτές, εκθέτες κι εργαζόμενοι έδωσαν το παρόν στο εκθεσιακό κέντρο Μetropolitan Expo. Eπισκέπτες από όλη την Ελλάδα κατέκλυσαν τα 4 Hall και τις τέσσερις ημέρες αψηφώντας την κυκλοθυμία του καιρού καθώς και την κίνηση κατά την πρόσβαση.

Σκοπός ήταν και αυτή τη χρονιά να ανακαλύψουν προιόντα με τα οποία θα εμπλουτίσουν και θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους. Σε μία τέτοια συνθήκη και σε ότι αφορά τα του Ηall 1 δε θα μπορούσε να απουσιάζει το κρασί.

Το κρασί ήταν περισσότερο από κάθε χρονιά παρόν κι αυτές είναι μερικές σκέψεις γύρο απ’ αυτό.

To κρασί ήταν εκεί

Το 2020 ήταν η χρονιά που το κρασί κατέλαβε τα περισσότερα τετραγωνικά μέτρα από κάθε άλλη χρονιά. Οι παρουσίες όχι μόνον ήταν πολλές αλλά ήταν και ξεχωριστές. Μερικές από τις πιο σημαντικές εταιρίες κρασιού αφιέρωσαν χρόνο και κόπο έχοντας μαζί τους εξαιρετικές προτάσεις προς δοκιμή καθώς και καταρτισμένους συνεργάτες για την ποιοτική και αποτελεσματική επικοινωνία του προιόντος .

Το κρασί σύστησε τη φυσαλίδα του

Τα αφρώδη είναι μία κατηγορία που οι άνθρωποι του κρασιού ίσως αγαπούν αλλά μήπως οι επιχειρηματίες τη φοβούνται; Αφρώδη από την Ελλάδα, την Ιταλία και τον υπόλοιπο κόσμο αλλά κυρίως Σαμπάνιες γέμισαν τα ποτήρια των επισκεπτών κι απέδειξαν με κάθε γουλιά τους πως μπορούν και πρέπει να συμπεριληφθούν στις λίστες κρασιών.

Οι παραγωγοί ήταν εκεί

Η παρουσία του κρασιού συνολικά είναι σημαντική αλλά ίσως λίγο πιο εντυπωσιακό είναι πως ορισμένα οινοποιεία έδωσαν μεμονωμένα το παρόν στα δικά τους περίπτερα και όχι συνεργατικά με κάποια εταιρεία. Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό ή κακό γιατί όπως και να χει το αποτέλεσμα είναι ίδιο και δεν είναι άλλο από την ενεργή παρουσία. Είναι ωστόσο ενδιαφέρον καθότι φανερώνει τη σημασία που έχει το κρασί στον τομέα της HoReCa και vice versa. Αξίζει να σημειωθεί δε πως ακόμα και στα περίπτερα των εταιρειών οι παραγωγοί η οι εκπρόσωποι των κτημάτων ήταν εκεί για δώσουν την προσωπική πινελιά στην επικοινωνία των κρασιών ους.

Το κρασί είχε αισθητική

Λένε πως όταν κάνεις κάτι κάνε το σωστά. Έτσι κι έγινε! Όλα τα περίπτερα είχαν αισθητική και έκαναν σε μεγάλο βαθμό σαφή τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του κάθε εκθέτη. Πολλά εξ αυτών ήταν και γενναιόδωρα σε ότι αφορά στο μέγεθός τους γεγονός το οποίο φάνηκε από τους πόσους επισκέπτες φιλοξένησαν κι εξυπηρέτησαν.

Το κρασί ήταν όπως έπρεπε

Δίχως φόβο και με μπόλικο πάθος οι ‘κρασάδες’ συμπεριφέρθηκαν με κάθε κόστος στο κρασί όπως του αξίζει. Σωστά ποτήρια σε μέγεθος, τύπο και κατηγορία, καθαρά και γυαλισμένα ανέδειξαν μπόλικες γουλιές. Τα κρασιά ήταν σε σωστές θερμοκρασίες και φυσικά κανείς δεν παρέλειψε τα τόσο χρήσιμα για τη διαδικασία της δοκιμής πτυελοδοχεία.

Και του χρόνου με περισσότερα ακόμα πιο υπέροχα κρασιά!


Στην υγειά σας!


Γιοβάννα Λύκου, Οινοχόος

Μοιραστείτε το άρθρο: