Στρατηγική συνεργασία Τσάνταλη-SantoWines "Ο καθένας στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες" έλεγε η παλιά διαφήμιση καφέ, θέλοντας να δείξει ότι η επικέντρωση σε ότι ο κάθε ένας κάνει καλύτερα είναι το ζητούμενο.

Αυτό το δημοφιλές slogan θυμήθηκαν φαίνεται και οι δύο πολύ γνωστές εταιρείες οίνου, η Τσάνταλης και η Santowines, και αποφάσισαν να συνεργαστούν. Η πρώτη ισχυρότατη στο Marketing και τη διάθεση των οίνων στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στο εξωτερικό, η δεύτερη παραγωγός σε μια από τις πιο καταξιωμένες ζώνες παραγωγής οίνων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης διεθνώς, τη Σαντορίνη, προορισμό "ονειρικό" για τους περισσότερους κατοίκους αυτού του πλανήτη!

Έτσι, στο πλαίσιο της συμφωνίας, η TSANTALI αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή και διάθεση των προϊόντων της SANTOWINES στην Ελλάδα (πλην της Σαντορίνης) και στο εξωτερικό. Η στρατηγική συμφωνία των δύο εταιριών περιλαμβάνει και ενέργειες στοχευμένου marketing και προώθησης, με αφετηρία το branding και τον επανασχεδιασμό των ετικετών της SANTOWINES από την κορυφαία διαφημιστική εταιρία EZI EVOLUTION.

Εμείς ελπίζουμε ότι η σύμπραξη δύο από τις υγιέστερες εταιρείες του ιδιωτικού και συνεταιριστικού οινοποιητικού κλάδου αντίστοιχα, σηματοδοτεί τη νέα εποχή της ελληνικής οινοποιίας εντός κι εκτός συνόρων. Γιατί ένα είναι βέβαιο: Με το σημερινό κατακερματισμό της ελληνικής οινοποιίας και τα '"γιούργια" κάποιων λίγων φιλότιμων μεν, χωρίς "μέσα", οργάνωση και γνώσεις δε παραγωγών στις αγορές του εξωτερικού, το ελληνικό κρασί δε πρόκειται να γίνει σημαντικός παίκτης στο παγκόσμιο οινικό γίγνεσθαι.

Χαιρετίζουμε λοιπόν τη συνεργασία αυτή και ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να βρει μιμητές. Και είμαστε (σχεδόν) βέβαιοι ότι κάτι τέτοιο δεν θα αργήσει…